loading...
اخبار 20 رسمی ایران
کانون فرهنگی بازدید : 27 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس بروم - …

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس ...

دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما نشد - …

بیرانوند: می‌خواهم به یک تیم خارجی بروم :: ورزش 3

بیرانوند: می‌خواهم به ... دوست داشتم به پرسپولیس بروم تا ... و اگر دوست داشتم به پرسپولیس ...

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس بروم

بیرانوند: دوست داشتم به ... من هم دوست داشتم که به آنجا بروم ... دوست داشتم به پرسپولیس ...

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس بروم

... کنایه‌های سیاسی برخی پروژه عبور از رییس‌جمهور را کلید زده‌اند به طوری ... ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - بیرانوند: دوست داشتم به ...

بیرانوند: دوست داشتم به ... دوست داشتم به پرسپولیس ... من هم دوست داشتم که به آنجا بروم ...

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس بروم

... قرارداد دارم. 248344,251618,250372هواداران پرسپولیس, ... بیرانوند, ... داشتم به پرسپولیس بروم ...

دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما نشد - ساعت24

... اما در نهایت به پرسپولیس منتقل ... بیرانوند یکی از سوژه ... دوست داشتم به پرسپولیس ...

بیرانوند: من بیایم سوشا نمی ماند؛ پرسپولیس با …

... "اگر به پرسپولیس بروم دنبال حاشیه ... ازدواج کردم چون دوست داشتم سالم ... بیرانوند در ...

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما نشد …

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما نشد ... بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما ...

حسرت ابدی بیرانوند: دوست داشتم بروم پرسپولیس

پرسپولیس پرسپولیس بدون دایی صدر را حفظ می‌کند ... از امروز به بعد قطعا برای صعود فکر می کنم

حسرت ابدی بیرانوند: دوست داشتم بروم پرسپولیس

پرسپولیس ... واکنش تند رییس کمیته استیناف به ... درودگر در دوراهی انزلی و اهواز/ دوست دارم به ...

خبرگزاری تسنیم - بیرانوند: استقلالی‌ها برای من …

بیرانوند: استقلالی ... دوست دارم به پرسپولیس بروم ... بود که قصد داشتم به پرسپولیس بروم. ...

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما نشد …

خانه / تمام اخبار / بیرانوند: دوست داشتم به ... دوست داشتم به پرسپولیس بروم ... دوست داشتم که به ...

اخبار فوتبال » بیرانوند: می‌خواهم به یک تیم خارجی بروم

بیرانوند: می‌خواهم به یک ... دوست داشتم به پرسپولیس ... دوست داشتم به پرسپولیس بروم، به ...

بیرانوند: خون من نفتی است اما آرزو دارم به پرسپولیس بروم

بیرانوند: خون من نفتی است اما آرزو دارم به پرسپولیس بروم . ... که دوست دارد برای پرسپولیس ...

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما نشد

بیرانوند: دوست داشتم به ... پرسپولیس به من لطف داشتند. من هم دوست داشتم که به آنجا بروم ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «علیرضا بیرانوند»

وحید امیری می گوید نباید بیرانوند به ... داشتم به پرسپولیس بروم ... دوست داشتم به پرسپولیس ...

Perspolisnews.Com | پرسپولیس نیوز

عکس سال منتشر شد؛ 6 نشان دادن بیرانوند به

عکس سال منتشر شد؛ ۶ نشان دادن بیرانوند به ... به گزارش “پرسپولیس ... داشتم و این برد را به ...

دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما ... | سایت رسمی …

... می گوید از همه هواداران پرسپولیس ممنونم، من دوست داشتم به این تیم بروم اما ... به کی روش ...

بیرانوند: من بیایم سوشا نمی‌ماند/ پرسپولیس با …

اگر به پرسپولیس بروم دنبال ... کردم چون دوست داشتم سالم ... بیاد بیرانوند استقلالیه به ...

بیرانوند: برای دیده شدن نیازی به استقلال و پرسپولیس

بیرانوند: برای دیده ... دوست داشتم به پرسپولیس بروم ... و اگر دوست داشتم به پرسپولیس بروم، به ...

نظر بیرانوند درمورد پیشنهاد پرسپولیس | فرهنگ …

... بیرانوند در ... دوست دارم به تیم های بزرگ بروم اما با نفت تهران قرارداد دارم و پرسپولیس ...

بیرانوند:من به پرسپولیس بروم دروازه اش 10 ساله …

اگر به پرسپولیس بروم برای ... بیرانوند:من به پرسپولیس بروم ... کردم چون دوست داشتم سالم ...

علیرضا بیرانوند و شایعه پیوستن به پرسپولیس | …

علیرضا بیرانوند:پرسپولیس با ... به پرسپولیس بروم. دوست ... کردم چون دوست داشتم ...

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس بروم

بیرانوند: دوست داشتم به پرسپولیس ...

عاشق هواداران تراکتورهستم/ دوست داشتم به پرسپولیس بروم

بیرانوند چند سیو ... دوست داشتم به پرسپولیس بروم. ... دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم ...

ترابی: دوست داشتم به پرسپولیس بروم

... دوست داشتم به پرسپولیس بروم. ... بین المللی المپیک به دلیل ... پرسپولیس رضایت داد ...

نذر می کنم که بتوانم به پرسپولیس بروم/ …

... خیلی دوست داشته به پرسپولیس ... به پرسپولیس بروم ... موافقت بیرانوند به ...

بیرانوند: در ایران برای پرسپولیس بازی می‌کنم

... به پرسپولیس بروم اما به هر حال قسمت نشد. از طرف دیگر پرسپولیس را خیلی دوست ... داشتم که به ...

مهدی ترابی: دوست داشتم به پرسپولیس بروم | پرسپولیس

دوست داشتم به پرسپولیس بروم ... داشتم که به پرسپولیس بروم. ... بیرانوند پس از دعوت به ...

بیرانوند: در ایران بعد از نفت برای پرسپولیس بازی …

... به پرسپولیس بروم اما به هر حال قسمت نشد. از طرف دیگر پرسپولیس را خیلی دوست ... داشتم که به ...

آخرین اظهار نظر بیرانوند در مورد پرسپولیسی شدنش

علیرضا بیرانوند روز ... دوست داشتم به پرسپولیس بروم ... دوست داشتم به پرسپولیس بروم، به ...

واکنش بیرانوند به پیشنهاد پرسپولیس | سایر …

... من به پرسپولیس بروم ... بیرانوند:من به پرسپولیس بروم ... کردم چون دوست داشتم سالم ...

بیرانوند: استقلالی‌ها برای من سنگ تمام گذاشتند!/ …

بیرانوند: استقلالی ... دوست دارم به پرسپولیس بروم ... بود که قصد داشتم به پرسپولیس بروم. ...

بیرانوند: هیچ‌جا نگفتم استقلالی هستم/ من پرسپولیس

امسال من تصمیم داشتم که به پرسپولیس بروم ... پرسپولیس را دوست ... به نظر من بیرانوند ...

بیرانوند استقلالی ام اما شاید به پرسپولیس بروم

بیرانوند استقلالی ام اما شاید به پرسپولیس بروم. بیرانوند ... حالا همین مصاحبه ...

بیرانوند جایی در استقلال نداشت/امیری ضرر کرد به پرسپولیس ...

... حاضرم به لیگ دو هم بروم. ... بیرانوند جایی در استقلال نداشت/امیری ضرر کرد به پرسپولیس ...

نظر بیرانوند درمورد پیشنهاد پرسپولیس

... اگر به پرسپولیس بروم دنبال ... کردم چون دوست داشتم سالم ... بیرانوند باید به تیمی ...

الف - بیرانوند: در ایران برای پرسپولیس بازی می‌کنم

... به پرسپولیس بروم اما به هر حال قسمت نشد. از طرف دیگر پرسپولیس را خیلی دوست ... داشتم که به ...

چراغ سبز بیرانوند به پرسپولیس؛ بیایم تا ده سال …

چراغ سبز بیرانوند به پرسپولیس؛ بیایم ... پرسپولیس گفت؛ اگر به این تیم بروم آنها تا ده سال ...

ارتش سرخ - سایت هواداران باشگاه پرسپولیس

... من دوست داشتم که رضاییان به ... خط دفاعی پرسپولیس به خوبی ... بیرانوند پس از دعوت به ...

فوتبالی‌ترین | بیرانوند: استقلالی‌ها برای من سنگ …

... گفتم دوست دارم به پرسپولیس بروم ... که قصد داشتم به پرسپولیس بروم. ... ای گفت بیرانوند ...

زندگی شخصی و فوتبالی “علیرضا بیرانوند

  • 4.9/5
  • 257 REVIEWS

... به اینکه بروم ... دوست داشتم به استقلال بروم ولی خواست خدا بود که علی بیرانوند روزی به ...

من بیایم سوشا نمی‌ماند/ پرسپولیس با من تا ۱۰ …

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که خود بیرانوند ... به پرسپولیس بروم. دوست ... دوست داشتم ...

بیرانوند: آمده ام 10 سال از دروازه پرسپولیس دفاع …

... مرد تاریخ فوتبال پرسپولیس; بیرانوند: ... دوست داشتم به پرسپولیس بروم اما ... پرسپولیس گوش به ...

بیرانوند : می خواهم پرسپولیسی شوم + مصاحبه · …

بیرانوند,دروازه بان جدید پرسپولیس بیرانوند ... دوست دارم به این تیم بروم. ... به پرسپولیس بروم.

دوست داشتم به پرسپولیس بروم ولی سرمربی …

... «واقعا خودم دوست داشتم به پرسپولیس یا سپاهان بروم البته اگر استقلالی‌ها هم پیشنهاد می ...

قنبرزاده: بیرانوند در صورت قانونی نبودن قراردادش …

... بیرانوند به پرسپولیس ... به پرسپولیس بروم ... دوست دارم هر چه زودتر به ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,612
  • بازدید کلی : 11,871